Och sedan sjöng vi om studentens lyckliga dagar ♥

Hej!

I fredags var jag med om något alldeles underbart och oförglömligt! ♥ Jag och många andra tog nämligen studenten! Det började med en riktigt mysig men regnig champangefrukost hos vår älskade Rupeck. Vi blåste ballonger, åt jordgubar, poffade konfetti i partytältet, drack vin och skrev i varandras mössor. Sen for jag tillsammans med Bulldegen, Lill Erik, Långeman, Greven och alla andra goa klassmates till vår skola för att bli fotograferade, äta en äcklig smörgåstårta, lyssna till vacker sång & vackra tal. Vi bubblade av både skratt och champange, och skratten blandades med tårar, tårar av alla dess slag, vi mindes alla vackra dagar vi haft tillsammans och vi tänkte på att vi alla nu ska vidare i livet nu, inga mer stojiga lektioner eller häng i korridoren. Vi satt där och tänkte att fyfan vad vi kommer att sakna varann för fyfan vad vi älskar varann trots att vi alla är så otroligt olika. Våran klass var speciell, så speciell att många andra kanske inte rikigt förstår hur mycket vi gillar varann! Och sedan sjöng vi om studentens lyckliga dagar. ♥ Es3a jag kommer alltid minnas er och ni kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta!

Senare firades studenten med kortege, studentfirande med släkt och vänner och en underbart kul kväll på Hotell Snickaren med alla dessa underbara studenter! Vi dansade, vi skrattade, vi kramades och vi hade en för j*kla bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-06-13 @ 18:33:17


8 kommentarer
Postat av: Anonym

Denice!! Stort grattis, låter som att du hade en underbar dag!! Kram

2010-06-13 - 19:44:14 |
Postat av: Angelica

Jag älskar Es3a, jag älskar dig, jag älskar alla minnen - oförglömligt & overkligt<3

2010-06-13 - 19:49:01 | URL: http://aciano.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fick ditt sms igår men det går inte svara på't :s (eller har du fått nåt svar ändå kanske?) Anyway, många tårar på studenten. Kommer att sakna dig fisen! <3

2010-06-13 - 21:40:52 | URL: http://remenission.blogg.se/
Postat av: svar till Jennifer:

No, fick inget svar. Men skit i det nu, för vi har tagit studenten! <3 Kommer sakna dig med JEnnifer! <3

2010-06-14 - 12:17:57 |
Postat av: svar till Angelica:

Allt jag kan säga är D E S A M M A! Love you! <3

2010-06-14 - 12:19:17 |
Postat av: svar till anonym:

Ja jag hade en sju-helsikes-bra-dag! :D wiiie!

2010-06-14 - 12:20:22 |
Postat av: Angelica

Jennifer? :O Kallar du denice fisen? :O Jag har faktiskt patent på de namnet;) Hahaha! Kärlek till es3a<3

2010-06-14 - 12:42:00 | URL: http://aciano.blogg.se/
Postat av: Jossan

Btw det var jag som skrev det första inlägget haha :)

2010-06-14 - 19:47:44 | URL: http://josefinfhors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0