Småskruttisar och blandade känslor

Hej!

Dagen har gått fort. Fikade med klassen och grät lite grann när allas våran Mats talade. Har även lämnat in alla skolböcker och lämnat in skåpsnyckeln. Nu är studenten nära. Blandade känslor måste jag få lov att säga.
Har storstädat mitt rum idag också, dammat, skurat osv. Nu sitter jag här hemma och myser med mina småskruttisar som råkar vara mina små fjuttkusiner ♥ Dom är så söta så! hihi!

Saknar min Marcus för han är inte här.
Publicerat: 2010-06-09 @ 19:56:27


1 kommentarer
Postat av: minna

Hoppas du fick en bra dag! :D Synd att vi inte kunde komma, men mamma var trött o så.. höhö.

2010-06-11 - 23:33:23 | URL: http://minnah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0