Arbetslös är jag nu

Hej!

Har precis varit ute och gått med hundarna i det fina vädret. Vi tränade på att gå fint i kopplet hela rundan, så ja, man kan säga att de var rätt trötta när vi kom hem. Nu ligger de och myser i solen uti hundgården.

Den här veckan ska jag bara njuta av att jag har tagit studenten och är arbetslös. Jag kommer nog att ta cyklen in till glasskiosken för att ta en å annan glass med Bulldegen. Sen ska jag även åka en sväng hem till Ann hade jag tänkt, ska hjälpa henne lite grann med att komma iordning i huset efter flytten. Men först ska jag avnjuta lite god mat tillsammans med Marcus päron. Ha en underbar dag! ♥
Publicerat: 2010-06-14 @ 12:52:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0