Kusinvitamin & jag ♥

Hej!


Kom precis hem ifrån en liten fisketur med kusin och lite vänner. Mysigt var det! Jag fick en borre. Hihi. Tidigare idag bakade jag och kusinvitamin Carro. Vi bakade brownies och så gjorde vi bärmuffins med blåbär och hallon i. Mumsiga som sjutton var dom! ♥ Recepten på båda bakverken kommer om en stund, jag måste bara skriva ihop dom först.

Tidigare i veckan så var jag, Carro och småskruttisarna på stranden å bada lite grann. Tänkte bjuda på lite kort ifrån den mysiga dagen. Nu har ju tyvärr småskruttisarna åkt hem så det är lite tomt utan dom. Anyway, här kommer det lite bilder.

Publicerat: 2010-06-25 @ 11:00:51


2 kommentarer
Postat av: fariahn

Åh va fina bilder :)

2010-06-26 - 22:02:34 | URL: http://fariahn.wordpress.com
Postat av: svar till fariahn:

nämen tackar ;)

2010-06-27 - 10:34:06 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0