Dessa minusgrader. . .

Hej!

Eller godmorgon jag kanske får säga, iallafall till alla er som lyckades ta er upp från sängen,. själv hade jag väldigt svårt att gå upp nu på morgonen men hundarna ville ut så jag fick hasa mig ur sängen iallafall. Att det var iskallt ute var ingen höjdare precis men hundarna var snabba, dom gillade nog inte heller alla minusgrader vi hade på morgonen å vem gör egentligen det mer än isbjörnarna typ.

Nu har jag iallfall lyckats ta mig till skolan, men det var knappt. Det var väl tur att jag fick åka bil idag, annars skulle jag nog ha somnat på bussen och åkt med ända till slutstationen. Jag säger bara, tur att jag fick åka bil denna morgon, då kunde jag fälla ner sätet å sova en stund, jobbigare blev det tyvärr när jag var tvungen att gå ur bilen och återigen ut i minusgraderna.

Dessa minusgrader gör mig tokig. . . nu ska jag försöka ta mig upp för alla dessa trappor vi har i skolan, för att ha svenska.

Ha en bra dag! ♥
Publicerat: 2010-03-04 @ 08:10:35


1 kommentarer
Postat av: malin

Åh, prinsessorna är så fina. Men de var ganska svåra att få tag på förut. Men ja, dom och fjärilscikliderna...jättefina!



Är så glad att jag sluppit det mesta som haft med snö att göra. På Irland snöade det lite över jul och det blev kaos för 5 cm snö. Skrattretande för oss nordbor:)

Men nu e våren här och jag kom nyss in från rasten efter att sutiit på asfalten och njutit i solen

2010-03-04 - 11:32:13 | URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0