En dag bakade jag cupcakes ♥

Publicerat: 2010-03-03 @ 21:47:30


2 kommentarer
Postat av: Malin

ooh, såg ju inte helt fel ut,haha!

Jadu, vad har jag haft för fiskar? Vad har jag inte haft för fiskar? Jobbade i djuraffär i 4 år efter nian så det har blivit en hel del. Malawi, söt, bräck, discus, ciklider...det mesta utom saltvattens.

Just nu har jag inget men jag e bra sugen!

2010-03-03 - 22:05:18 | URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: svar till Malin:

haha nä det var dom inte heller kan jag lova!



Jadu, jag har haft lite allt möjligt, malawiciklider, palettciklider, fjärilscklider, platysar av alla dess slag, tetror, mollys, guppys, osv. Skulle vilja testa på saltvatten men just nu finns varken orken eller tiden till det. Kram!

2010-09-09 - 15:35:47 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0