En heldag i salongen!

Hej!

Idag har jag fått en hel del gjort. Som jag sa förut så skulle jag hjälpa pappa att skura salongen, detta pga två olika anledningar, den första är att jag måste tjäna ihop lite pengar tills vi åker till Egypten, och den andra är att pappa halkade ute på isen igår så nu kan han knappt gå. Så hans praktikant Mikaela, min lilla hundkompis och jag var i salongen idag. Mikaela svarade i telefon för att ta emot beställningar medans jag sopa, skura, damma, diska osv. Jag var i salongen i ca 3 timmar. Så nu är det rent och fint! ♥

Efter att vi var klara så börna jag & Mikaela iväg med bilen till sopstationen för att slänga en massa skräp som fanns i salongen sen skjutsa jag hem henne. Hihi! Det var en skojig dag för Mikaela är så himla rolig! Hon är så knasig, hon är så himla go, sån go humor, ja en härlig människa helt enkelt å det gillas!

För övrigt så har jag ätit go mat tillsammans med mamma, pappa & Marcus, vi åt kycklingfilé m. ris och sallad. Gott gotti gott gott! ♥ Nu har Doris en finfin bur igen, nystädad och fräsch är den så nu sitter hon och mumsar på lite hö. Hihi!

Hejsvejs! ♥

Publicerat: 2010-03-09 @ 20:37:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0