Fredagsmys tillsammans med Denise & Elina ♥

Hej!

Imorgon efter skolan blir det mys med Denise & Elina ♥
Vi ska baka & spela spel!! Wiiie! Vi ska göra cupcakes i olika smaker, vi ska bla. göra morotskaks-cupcakes och så ska vi testa min violsmak som jag köpt! :) Det kommer bli supermysigt! ♥

På lördag ska jag nog åka på ko-utställning tillsammans med Sabina i Skara också. Det ska bli spännande! Det blir min första ko-utställning ever! Hihi! Att gå på ko-utställning tillsammans med Sabina, det kommer att bli kanoners! ♥

För övrigt så har min lilla hundkompis ont i magen & kan inte bajsa :( Hon är ledsen & har ont i magen så jag blir också ledsen. Stackars liten :( Min kära lilla hundkompis får ju inte ha ont i magen! Får hoppas på att hon bajsar lite ikväll när vi går ut igen. Aja, imorgon har jag sovmorgon till 12.20! Helt underbart! (det går inte ladda upp bilder på blogg.se idag därav bara text)

Ha det bra!
Publicerat: 2010-03-18 @ 20:43:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0