Mammas födelsedag ♥

Hej!

Just nu sitter jag i skolan tillsammans med min lilla hundkompis å väntar på Marcus som ska hämta oss. Vi ska köpa en liten grej till mamilami som fyller år idag! ♥ Grattis på mamma!

Ja, somsagt så är min lilla hundkompis med mig i skolan idag. Anledningen till att hon är det är för att hon fick ett epilepsianfall igårkväll, och nu på morgonen var hon jätteorolig och nervös och ville bara va vid min sida hela tiden, så hon fick hänga med så att hon kände trygghet. Många kanske tycker att det var ett dåligt val av mig att ta med henne till skolan om hon va orolig och nervös. Men det tycker inte jag, inte med tanke på att vi sitter å målar hela dagen i vår estetsal, så ingen i skolan behöver vara orolig över att de reagerar negativt om de är allergiska. Lärare och klasskompisar är inte allergiska så det är lugnt. Och min hund stormtrivs i min närvaro, hon är rikigt mammig, så hon har legat här på  min jacka på soffan i estetsalen och sovit medans alla har jobbat och pratat. Så nu är hon definitivt inte orolig mer och hon mår bra. Hon har tom. tyckt att det har varit roligt när några utav mina klasskompisar kom fram och pratat och gosat. I slutändan så känner ju jag min hund bäst och vet vad hon klarar av fysiskt och psykiskt.

Oj, vad jag skrev iväg här. Hihi. Fingrarna slutade inte att trycka på dessa tangenter. Anyway, det är mammas födelsedag och efter att jag och Marcus har köpt en liten grej till henne så ska vi hem och kalasa för henne! :D


Ha en bra dag! ♥

Publicerat: 2010-03-16 @ 11:35:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0