Mysig dag!

Hej!

Det har varit en mysig dag idag. Det började ju med min härliga morgon. Jag hade 2 lektioner i skolan och efter det bar det av i bilen hem tillsammans med Elina, Simon, Karro & Marcus. Karro hoppade av i stan medans vi andra åkte till borgen.

Väl hemma i Borgen tog jag & Elina på oss vinterkängor & tog med oss hundarna på en promenix på 6km. Det behövdes verkligen! Det var verkligen skönt att komma ut i solen tillsammans med hundar & en Elina. När vi kom hem igen åt vi mumsig mat som Mihaly hade gjort. Gott gotti gott gott. Efter maten åkte Simon, Marcus & Elina iväg, Elina skulle hem å Marcus & Simon skulle iväg till Rickard.

Så min kväll har spenderats med hundarna och Mihaly. Vi har ätit honungsmelon och kikat på Let´s dance & Solsidan. Jag fattar inte att Ipren-gubben kan vara kvar i Let´s dance. Han kan ju inte ens dansa. Ut med honom säger jag bara! Eller vad tycker ni?
Publicerat: 2010-03-05 @ 22:54:04


1 kommentarer
Postat av: Elina

En mycker bra dag! :D Du glömde att berätta om din lilla vurpa du gjorde när vi var ute och gick, Mohaha! :D

2010-03-07 - 00:28:49 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0