På bra humör helt enkelt!

Hej!

Musik, soligt väder & bra humör.
Det kan inte bli bättre! ^^ Jag sitter här, jag har precis städat rummet, jag ska bara dammsuga & skura också men sen är det klart. Sen ska jag ut å skotta hundgården. Hundarna kan ju inte gå där ute pga att det är så mycket snö där.

Igår hade vi en jättetrevlig kväll tillsammans med jaktlaget! Klockan 17.00 igår åkte vi till bowlinghallen, där vi bowlade en massa serier, åt en god middag som bestod utav: ytterfilé m. potatis och kantarellsås. Mumsfilibaba va re! ♥ Vi spelade lite till, fikade, drack lite gott, spelade lite till, en strike hit & en spärr dit, umgicks med en massa glada & trevliga människor. Det var verkligen en jättekul kväll! Vi kom hem vid 01.00 på natten då gick vi ut med hundarna & sen sov vi gott! ♥

Nu ska jag fortsätta städa lite. Ha en bra dag!

Publicerat: 2010-03-07 @ 12:23:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0