Soligt & bra

Hej!

Nu var det ett litet tag sen jag satt här men jag har inte orkat bry mig rikigt för jag har gjort andra grejer liksom. Igår tex så var jag med Sabina på hennes jobb å mjölkade kor från 16.00-20.00 Det var himla kul vill jag lova! Vi mjölkade drygt en 90 kor. Sen fick jag kika på kalvar, skrapa skit å hela tjofaderittan. Rikigt skojigt! Det gör jag gärna om! ♥ Men nu har jag träningsverk i armarna också! Hihi!


Idag skiner solen som den gjort nu i ett antal dagar, helt underbart om ni frågar mig! Solen gör en så himla glad! Alla går runt med ett glatt humör! Det gillas! Sen är det mycket lättare att komma upp på morgonen för att åka till skolan och det är ett stort plus enligt mig! ♥ Snart ska mamma, pappa, jag & min lilla hundkompis bege oss till Mariestad för att hämta lillebror. Det ska bli skoj eftersom att det var ett tag sen jag träffade honom nu!

Vad tycker du om att solen börjar titta fram allt oftare?
Ha en bra & solig dag! ♥

Publicerat: 2010-03-13 @ 10:56:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0