Stjärnan som inte var någon annan lik.

Hej!

Var det någon som såg en konstig stjärna igår kväll/natt?!

Det gjorde nämligen jag. Jag la märke till den när jag la mig igår kväll eftersom att jag såg den i fönstret på himlen ifrån sängen där jag låg. En stjärna som vatr större än alla andra stjärnor på himlen denna natt. Den lös & blinkade väldigt konstigt och hör och häpna, ibland fick den som en liten svans efter sig när den flyttade på sig. Den kunde röra sig uppåt, nedåt & åt sidorna med sin svans efter sig. Ibland hände det tom. att den åkte runt runt som i en cirkel. Den vibrerade kosntigt och det såg nästan ut som att någon skulle ha skakat på den eller nåt.

Nu tänker ni att jag kanske är hel konstig, att jag inte har alla hästar inne eller att jag inte har alla indianer i båten. Men det här är på riktigt! Jag är helt seriös. Marcus & hans mamma såg den också.

Ibland tänkte jag att den kanske var ett ufo, & ibland blev jag & tänkte att det var en sån här meteorit eller vad det nu heter, en sån där som kraschar mot jorden. Och jag tänkte, tänk om den kraschar rakt emot mitt fönster & vi alla dör inatt. Hemska tanke. Men jag dog inte inatt & det gjorde ingen annan i huset heller och inte blev det någon krasch in mot fönstret och behöver jag ens säga att jag låg och stirrade på stjärnan tills jag somnade?

Nu kan jag inte sluta tänka på vad det egentligen var jag såg. . . Var det någon annan som såg denna märkliga stjärna inatt? Berätta isåfall!

Nu måste jag fortsätta jobba, är nämligen i skolan. Ha en bra dag! ♥

Publicerat: 2010-03-03 @ 11:25:35


1 kommentarer
Postat av: Minna

Om du får reda vad det var för något så får du skriva det! ^^

2010-03-09 - 20:05:40 | URL: http://minnah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0