Dags att äta lite och sedan ta sig till ladugården

Hej!

Ja, jag är uppe med tuppen idag! Jag mår lite bättre och jag ska snart åka med packning och hund till Ann. Jag ska nämligen hjälpa henne i ladugården idag för Johan skulle upp till Sthlm för att hämta hem en ny nånting till deras harv eller nåt. Så Ann ringde så snällt igår kväll och frågade ifall jag kunde komma. Och va gör man inte för en vän som har 200djur + hästar att ta hand om. Har ju två nya bebiskor att hälsa välkomna till världen också! ;)

Jag har fortfarande ont i min mage. Men bara jag tvingar i mig en rejäl frukost nu på morgonen så kommer det nog gå bra. Dessutom så har faktiskt Ann toaletter i sitt hus ifall jag skulle behöva va lite v.i.p gäst ;)

Nu måste jag klä på mig å försöka äta lite grann. Ha en bra dag!
Publicerat: 2010-05-25 @ 07:56:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0