Flängt hit å dit hela dagen

Hej!

Flängt hit å dit hela dagen.
Storebror, lillebror, grannen Cim, min älskling å jag åkte till stan. Vi var på bla Chilli & Mediamarkt, där storebror inhandlade en ny 40" tv och en stooooor och snygg soffa :) Själv köpte jag en vårjacka, en mascara, två armband, ett halsband och ett par örhängen ♥
Sen blev det en sväng till OkQ8 för att hyra släp och en sväng till mc donalds för att mätta hungern med en burgare och en kall coca cola. Colan satt perfekt den här varma dagen! ;)

Igår på middagen pratades det om vår studentfest. Det kommer att bli kanon tror jag! ♥ Sen spelades det singstar. Det var supermysigt.

Nu ska vi strax hjälpa bror att flytta, de sista sakerna är snart inne i släpet å sen åker vi igen. Hoppas allihopa har haft en bra dag!
Publicerat: 2010-05-02 @ 16:38:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0