Underbara lantliv! ♥

Hej!

Nu luktar jag kossa igen :) hihiii! Men jag klagar inte - jag älskart! Jag har hållt på ute på Ann´s och Johan´s gård hela dagen. Min dag hos dom började med att jag matade mina små bebiskalvar med varm mjölk i napphink sen var det dags för kaffe. Mumsigt kaffe hade Ann gjort vill jag lova! ♥ Efter kaffet blev det en tur i skogen på hästryggarna i 3 timmar för att sedan komma hem å käka lite lunch och släppa ut några kvigor i en annan hage. Sen gick vi ut igen för att hämta hästarna i hagen - nu var det dags för hovis att fixa fötterna fina. Klockan var nu fem och nu var det dags för ladugården igen - mata bebiskorna, mjölka en ko, skrapa skit, strö osv osv.

Min dag har varit heeeelt underbar! :) Jag älskar lantlivet - alla bebiskor, all idislande, hästarna osv - allt gör mig så otroligt glad och harmonisk. Även fast det är slitigt så är det så underbart kul! Jag måste bli bonde! ;) Jag tror jag åker å våldgästar Ann och Johan snart igen. Hiihi! Underbara lantliv! ♥

Dags för en dusch nu va? ;)
Publicerat: 2010-05-19 @ 21:28:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0