Jag börjar redan känna lite känslor av nostalgi

Hej!

Vilket underbar väder vi har haft de här två dagarna! Rikigt sommarväder! :)
Sitter här å väntar på att min Marcus ska komma hem. Han är med Erik och Patrik å ränner runt. Själv har jag deckat på sängen idag och sovit bort hela eftermiddagen. Illa - det har ju varit så fint väder! ♥ Folk har gått med shorts och kjol idag, folk äter kulglass i våffla och alla sommarsandaler börjar titta fram! G R E A T! ♥ Nu är det inte långt kvar till studenten! Åh, det kommer att bli underbart men jag börjar redan känna lite känslor av nostalgi. Hur mycket jag än vill slippa skolan så är det konstigt att man ändå kommer att sakna den. Men det är ju verkligen en 'träffpunkt' - man träffar människor, jobbar med dom under olika omständigheter, lär känna dom, man delar glädje, sorg, ilska, man vinner en del & man förlorar en annan, man blir som en liten familj mer eller mindre, man känner samhörighet, man tycker att allting går så sakta, att terminerna, åren, dagarna går så sakta, och man önskar att det snart ska vara slut men i slutändan har 'ordspråket' talat sanning och man förstår plötsligt innebörden -Det går fort när man har roligt- Den här tiden har varit den jobbigaste tiden både psykiskt och fysiskt men ändå en tid som jag aldrig kommer att glömma, en tid som jag kommer att ha minnen utav, både dåliga minnen och bra minnen - underbara minnen. Minnen i vad gäller både glädje och sorg. Det här är ingen tid jag kommer att vilja ha ogjord, ingen tid jag kommer att glömma, den här tiden kommer jag att minnas i hela mitt liv.

Tack för de här underbara åren Es3a ♥
Publicerat: 2010-05-20 @ 21:52:11


2 kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, du har så rätt så rätt! Man kommer verkligen sakna klassen, även fast man inte kan tro de, man vill så gärna sluta men ändå vara kvar:) Underbar klass <3

2010-05-20 - 22:00:07 | URL: http://aciano.blogg.se/
Postat av: svar till Angelica:

Ja verkligen! Jag kommer sakna alihopa så otroligt mycket!! Det är ju nu man börjar tänka rikigt riktigt mycket, det är ju nu man börjar förstå vad alla egentligen har betytt för en. underbara klass <3

2010-05-20 - 22:16:38 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0