Bra start på en ny vecka.

Hej!

Full ös medvetslös! Närå. Men jag har inte suttit still idag iallafall. Jag har gått promenad me min lilla hundkompis i regnet, haft körlektion, varit i en kul affär m. kul sällskap, diskat, druckit te, lagat en massa god mat, mat som heter pannbiff m. potatis, sås, lök å lingonsylt :) Å efter en sån här dag så sitter jag i min soffa tillsammans med min lilla myskompis å slappar.

Imorgon blire nog lite städtajm här i lägenheten sen blire även körlektion å plugg. Nu ska jag kika vidare på tv å mysa med min lilla hundkompis ♥ Ha en bra kväll! å kom ihåg att det är en ny vecka med nya möjligheter ;)
Publicerat: 2010-11-15 @ 19:59:52


1 kommentarer
Postat av: Anna

Ikväll dras vinnaren i Veckans Tipsare.. Du hinner fortfarande vara med om du vill! :) Klicka här för att komma till inlägget http://dagenspresent.blogg.se/2010/november/bli-veckans-tipsare.html#comment



2010-11-17 - 12:28:15 | URL: http://dagenspresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0