Små sjukdomar hit å dit.

Hej!

Dålig uppdatering här tycker jag ;)
Har legat i min soffa hela veckan å varit sjuk.. inte kul! Har dock orkat göra liiiite grejer, jag har bla handlat lite, myst framför tv.n med godis å film, hämtat kusinvitamin ("min kung", ni som läst min blogg förstår vem.) vid bussen, lagat lasagne och suttit å pluggat. woow riktigt stolt över mig själv med tanke på hur jag mått ;) höhö.

Livet känns allmänt underbart just nu å allt rullar på åt rätt riktning! ♥ Aa, förutom mina små sjukdomar hit å dit ;) Å nu blev jag ruggigt sugen på en jordgubb/rabarberpaj! Mumsfilibaba! Vore inte dumt alltså, vore ännu mer odummare om in hals inte sa "aj" när jag sväljer saker!

Ha en bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-11-03 @ 21:15:15


3 kommentarer
Postat av: Sofie

Hej hörredu du!

har du sett att du har blivit inbjuden på nyårsfest eller?! Det är liksom ett måste att ha Denicen där;)

Hitta på nått ngn dag?! :D

//S

2010-11-04 - 15:42:53 | URL: http://sofierikson.zoomin.se
Postat av: Svar till Sofie:

Hej!!

Jasså?! öö nej det har jag inte sett! Vart finns det uppskrivet eller var finns den inbjudan eller va man nu säger ? ;D haha!



LÄtt att vi ska hitta på ngt ngn dag! :D

KRAAM

2010-11-05 - 09:55:19 |
Postat av: Sofie

Den är på Fb, kolla bland evenemangen;) Bihanget är självklart också bjudet;)



Leka någon dag kanske:D



kram!

2010-11-06 - 20:07:20 | URL: http://sofierikson.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0