Träffat Charlie ♥

Hej!

Dagen började med att jag gick ut med min lilla hundkompis i frosten i solskenet ♥ Efter det blev det en god frukost för att sedan åka å lämna kusinvitamin vid bussen. Så nu är hon påväg hem. . . Men det var kul att ha henne här i några dagar! ♥

I fredags fick jag träffa Richards systerson Charlie, så himla söt är han! hihi! Jag vill också ha en liten gossig bebis som luktar mums, men det får allt vänta något/några år till tror jag! Först ska jag ha en inkomst så att bebisen kan få söta kläder, en fin vagn och en snuttefilt ♥ hihi. å sen måste jag ha körkort så att bebisen kan få åka bil! Men sen när jag har körkort å inkomst då vill jag ha en söt liten skruttis! ♥

För övrigt har jag hittat ett par skor som jag vill ha. synd. för då var det det där med en inkomst ja. ja, jag jobbar på det. Nu ska jag hitta på något med bror innan det är dags för jobb å käk. Ha en bra dag! ♥
Publicerat: 2010-11-07 @ 13:16:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0