Om en mysig helg med familj å vänner ♥

Hej!

Då har syster åkt hem igen! Lika tråkigt varje gång, men det va skoj så länge det varade! :)
Hur har min helg varit då? Jo, det ska jag berätta för er. Fredag: Den började med en trevlig kväll tillsammans med Max å Richard, vi kikade på film, skrattade, åt chips, drack lite gott å hade det skitnajs! Lördag: Nästa dag gjorde jag och syster en 3-rätters middag till familjen, på menyn för kvällen stod det:

Förrätt: Kräftsoppa m. dill.
Varmrätt: Röd ryggbiff m. pressad spritsad potatis m. färsk sparris å kantarellsås.
Efterrätt: Pepparkaka m. brie - peppar & blåmögelost, fikonmarmelad å glögg!

Middagen var supermumsig och vi fick verkligen tag på ett par underbara biffar. Supergoda å supermöra! Precis som det ska vara! Senare samma dag spelade familjen spel hela kvällen! ♥ Mysigt! Söndag: Idag har vi hälsat på min lilla farmor å fikat tillsammans innan syster åkte iväg med tåget. Mot eftermiddagen åkte bror, jag å kusin hem till lägenheten. Lillebror å jag ägnade kvällen i köket där vi bakade bröd, bakade tigerkaka och lagade wok m. räkor å couscous. En kvällspromenad har vi gått å nu har vi myst framför tv.n. ♥ Imorgon kommer det recept på en god å saftig tigerkaka, missa inte det! ;) ♥ Det var min helg det ;) Hur va din? Puss å kräm! ♥
Publicerat: 2010-11-14 @ 22:36:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0