En underbar helg med mina nära & kära ♥

Hej!

Det har tyvärr inte blivit så jättemycket bloggande i helgen, jag har nämligen ägnat mig åt saker som ligger högre på min prio-lista ;)Efter min sista pluggdag förra veckan tog jag å min lilla hundkompis vårt pick å pack å åkte hem mot den lilla byn. Efter diverse busskrångel och väntetider så var vi äntligen framme. Sov tillsammans med R den natten. Mys! På morgonen åkte R till jobbet och jag var kvar i huset tillsammans med R's syster, Charlie och R's brors flickvän. Tillsammans drog vi på oss typ alla kläder vi hade och begav oss ut i snön mot affären. Vi handlade och trippade vidare hemåt igen. Det blev en lååång promenad. Väl hemma gjorde jag lasange till hela familjen Jansson/Lucaci/Ulkner/Westberg och Carro gjorde mumsiga lussebullar som smakade gudomligt! ♥ På kvällen spelades det spel, glöggades å åts pepparkakor å lussebullar, vi hade en jättemysig kväll tillsammans!

Nästa dag åkte jag hem vid två efter att ha hjälpt Chrille å riva lite tapeter. Hemma hos familjen fick vi gäster å det bjöds på mat! Gissa vilken meny mina föräldrar bjöd på om inte "min-å-systers-meny-som-vi-bjöd-på-sist"! Bra betyg anser jag! ;) Även denna kväll bjöds på spel å mumsiga saker å trevliga människor! ♥ Nästa morgon började jag å lillebror me roligheter som bakning! Vi gjorde lussebullar, sockriga mandlar, chokladkola och tryffel & lyssnade på julmusik!! Spisen & ugnen gick varm hela dagen! hihi! På kvällen kom R, det blev lussebullar, clementiner, julmust, glögg å pepparkakor vid tv.n till en film ♥

Ja, kort å gott. Jag har haft en supermysig helg tillsammans med mina nära å kära å jag är så otroligt glad över de människor som finns omkring mig i min omgivning! Tack! ♥

Publicerat: 2010-11-29 @ 21:14:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0