Vi ska myyysa hela dagen! ♥

Hej!

Morgonmys med min lilla kompis ♥
Igår var vi hos veterinären - det gick bättre än vad jag hade förväntat mig! Kollade juvren & livmodern, veterinären klämde, tryckte, lyfte upp min kompis på en massa konstiga vis osv å min hund sa inte ett knyst, klagade inte alls! Så veterinären gav henne massa beröm och matte blev riiiktigt stolt! ♥ Veterinären fick i princip göra vad som helst med henne och det fann hon sig i, så skare va! :) Iaf, veterinären kunde inte se några konstigheter mer än att hon hade en massa hormon i kroppen som gjorde att hon fick dom symptomen hon har. Men jag har nu beställt en tid för ultraljud för att vara riktigt säker på att det inte sitter ex en cysta på ngn äggstock eller så, för det kan ju bidra till ökad hormonhalt. Så nästa vecka ska vi in till doktorn igen! Så ni får hålla tummarna för allt ska se bra ut! ♥ 

Idag ska vi bara myyyysa! Det blir nog bara snabba och korta promenader idag när det är så fruktansvärt kallt! Varken jag eller min lilla hundkompis uppskattar denna kyla, dock gillar vi snön men att det ska blåsa så kallt är ju bara onödigt! Så somsag; vi ska myyyysa idag - med filtar, varm choklad å doftljus! ♥

Ha en underbar dag! ♥
Publicerat: 2010-11-25 @ 09:29:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0