En vardagssaga ♥

Hej!

Ni har väl inte missat mitt nya recept som jag har satt ihop! ♥
Nu ligger jag å min lilla hundkompis i sängen, vi ska strax sova efter en ganska händelserik dag. Började med att vi gick upp, gjorde iordning en mumsig kycklingsallad till lunch. Efter det åkte jag, papsen & lilla hundkompisen ner till byn för att lämna in mopeden på lagning och åka till tippen å slänga sopor. Hemma åt vi chokladglass m. chokladrippel - mumsigt värre! Å sen satt vi vid datorn en stund å var i salongen å packade upp lite nya varor som pappa hade fått :) Å senare på kvällen hämtade vi mamsen på bussen å kikade på tv. ♥

Imorgon ska jag å Johanna försöka hitta på något roligt, hon har nämligen kommit hem från usa nu! Lovely! Har jag berättat om när vi bowla förresten? Don't think so. Iallafall, så bowlade jag, johanna å bihang. Jag förlora men det behöver vi ju inte prata högt om. hö hö hö. Sen åt vi god mat å skrattade maaaassor! Jättetrevlig kväll måste jag säga. Tack alla som var med! Nu ska min lilla hundkompis å jag sova lite för det är ju en ny dag imorgon! Godnatt!♥
Publicerat: 2010-10-14 @ 22:21:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0