Massa bra saker har blivit gjorda idag!

Hej!

Nu har jag hunnit med en hel del!! Halva stan har mitt cv. Känns bra! Känns bra att jag fick 2½ timmars motion på köpet också! Imorgon ska jag ut igen å försöka dela ut cv.n till andra halvan! Han även hunnit med att gå till en körskola för å prata lite priser, teori osv. Hunden å jag har varit ute å gått och nu har jag lagat mat - fläskfilé i kantarellsås! Och så har jag en deg i kylen också. Jag bakar nämligen hallongrottor! Sjukt gott och så himla enkelt å göra! Det lovade Receptet kommer ikväll! ♥ Ja juste! - jag fick massa gratis hundmat när jag lämnade cv på djuraffären, inte dumt! :) haha!

Nu ska jag mumsa i mig mat! Ha en bra eftermiddag!
Publicerat: 2010-10-04 @ 16:29:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0