Spökvandring å tårtbak! ♥

Hej!

Då har kusin, jag å min lilla hundkompis precis överlevt en spökvandring genom gamla stan å kyrkogården ;) Lillebror som går estet hade tillsammans med alla andra esteter en spökvandring! Riktigt roligt! Jag trodde att min lilla hundkompis inte alls skulle gilla å springa där i folkmassorna men ack ack så fel jag hade! Hon gick där hur nöjt som helst å brydde sig inte alls om att hon nästan blev nertrampad å ihjälskrämd, däremot tyckte hon att det var rikigt roligt å skällde t.om när lillebror skrämde oss å skulle dra in en gubbe i en håla - så fick han INTE göra enligt min lillla kompis! ;)

Annars har dagen gått åt till att söka en massa jobb och nu bakar kusin å jag en chilensk tårta! Mumsfilibaba! :) Igår red jag lite grann med Elin å Annsi också, red Funny, en riktig goding det där! Imorgon kommer Ann på besök också, trevligt trevligt! :) Nu äre dags att fortsätta me projekt tårta! ♥ pussåhej!
Publicerat: 2010-10-28 @ 21:24:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0