I'll bake a cake tomorrow ♥

Hej!

Nu ska jag ta tag i detta - ja jag pratar om lite bakning! Känns som att det var evigheter sen jag bakade något och sedan la upp recept här på bloggen! Imorgon ska jag baka och lägga upp receptet!! ♥

Igår var jag ute i skogen med Ann och hästarna i ca 4 timmar. Det blev en riktig långtur, kan detta bero på att vi var lite vilse? Ja, jag tror det va ;) Efter skogen, skratten, Ann, pomesfrites å hästarna åkte jag till Eva för att göra ett litet fotojobb. Det var skojigt å det gick faktiskt hyfsat bra ändå. Senare bar det av till den lilla puben som får en att tro att man är på Irland. Mysig liten pub, men gud så mycket konstigt folk det fanns där igår! Weardoo säger jag bara! Men ack så goda drinkar och bra musik det var! En trevlig kväll hade jag allt!

Ha en bra kväll! Nu ska jag å lillebror äta glass, ha det mysigt å titta på film!
Publicerat: 2010-10-03 @ 21:39:44


2 kommentarer
Postat av: Sofie Eriksson

Vilken pub är det? ;)

2010-10-03 - 21:46:59 | URL: http://sofierikson.zoomin.se
Postat av: svar till Sofie Eriksson:

Det är en pub i Mariestad som heter Hjorten :)

2010-10-04 - 09:46:02 | URL: http://aquarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0