Fredagmys med alla flikkor ♥

Hej!

Då var det äntligen fredag., inte för att jag känner någon skillnad och inte för att jag får lön idag som många andra - för jag är a r b e t s l ö s. Men whatever det är fredag! Å jag ska få träffa alla goa tjejer inom en timme! Å vad säger vi om det?! Vi säger f r e d a g s m y s på höög nivå! ♥

Tidigare idag har jag varit ute å gått me min lilla hundkompis, jag har lagat mat. Idag blev det köttsoppa å pannkakor! Smarrrigt! Sen gjorde jag även en knäckig äppelpaj, ja man kände sig lagom tjock efteråt kan jag tala om. Å inte nog med det, jag hade ju en brownie-cheesecake i kylen! Mohaha! Den gjorde jag igår men som ni kanske vet så blir en cheesecake godare om den får stå i kylen över natten. Behöver jag ens säga att det va ljuuuuuvligt god! Nä juste! Nä nu ska pjuxen å jackan på sen ska jag möta upp Malin å sen ska vi vidare till Deniiise för å ha fredagsmys me tjejerna! Hajhaj ha en bra kväll!
Publicerat: 2010-09-24 @ 17:45:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0