Ja, mycket har hänt sedan sist.

Hej!

Ja mycket har hänt sedan sist. . . Bla. jobb, ridning, bakning till bröllop, och ett slut. Bröllopet var fiiiint! Bruden var fin, brudgummen ( om det nu heter så? ) var fin. Dom var fina ihop å det är så det ska va! Vi fick fint väder och festen på kvällen var underhållande å kul med mycket överraskningar!

Mina bröllops-cupcakes var uppskattade & fick massor med fin kritik ♥ Dom gick i färgerna guld, vitt & pärlemo med smak av jordgubbs&kardemumma m. vitchokladfrosting å sugarpaste blommor som gick i färgerna guld & pärlemo. Jag blev nöjd med resultatet och så blev även alla som åt dom så det va skoj! Mamma hade bakat bröllopstårtan, även den gick i guld å vitt & fyllningen i den var hallon och vitchoklad. ♥ Bilder på mina bröllops-cupcakes, tårtan & bröllopet kommer vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag fylla i alla mina jobbtimmar för nu vill jag ha klirr i kassan! Och efter det ska jag åka en sväng till affären för att inhandla lite grejer till tacos. För ikväll hade jag tänkt att bjuda familjen på tacos! Mums! Har även gjort en hallon/jordgubb/citronkaka m. ett vitt chokladtäcke på som jag tänkte bjuda på ikväll! Jag hoppas att den ska smaka. Tror på den dock, för citron ihop med sommarbär gör sig underbart bra! :)

Ha en bra eftermiddag!
Publicerat: 2010-09-06 @ 16:29:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0