Nu blire glass, kvällspromenad & bubbelbad!

Hej!

Då har det hänt en hel del grejer igen. Mitt första flyttlass är nu i den nya staden där jag ska bo ett tag framöver. Jag har målat klart mitt rum, dragit bort maskeringstejp å kikat på idol nu ikväll. Nice niiice! Imorgon ska jag skura å flytta in alla saker i rummet, det kommer nog bli suuuper! ♥

Imorgonkväll ska jag även på partay! Wiiiehoo! Denise å Elina, två underbara flickor ifrån min gymnasietid ska ha tjejkväll. Då blire glada miner, vin, tjejsnack, musik, mys, ngt gott att äta å bara en heeelt underbar kväll med alla goa å glada tjejer! Elina åker även till Italien nu i September för att jobba som au-pair, så jag kommer tar tillfället i akt att krama om henne extra mycket imorgon! ♥ Ser fram emot morgondagen!

Har även fixat å donat här på bloggen som ni ser, å mer ska fixas! Men nu ska jag ta mig en glass, gå ut med hunden och sedan tappa upp ett badkar med mitt nya badskum som jag köpte idag! Jag ska minsann ha bubblor ikväll, behållaren till mitt badskum ser ut som en liten cupcake! ♥ Å jag var ju bara t v u n g e n att köpa den lilla söta saken! hiiihi! ♥

Ha en bra kväll/natt!
Publicerat: 2010-09-09 @ 21:52:00


1 kommentarer
Postat av: Tant Kim | Design

Härligt att höra. :D Snyggt blev det också. :)



Ha de gött.

2010-09-09 - 22:13:57 | URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0