Sökt jobb å sett Remember me.

Hej!

Nu känner jag mig riktigt duktig! Har sökt en massa jobb på olika caféer och bagerier nu på morgonen. Vi får se vad detta resulterar i, man får leva på hoppet i dessa jobbsökandestider. Jag hoppas hoppas hoppas på något litet jobb någonstans i alla fall!

Igår kväll tittade jag på filmen Remember me som jag pratade om och det var inget jag ångra kan jag ju säga! Den va väldigt bra! Ni får allt ta å kika på den ni också om ni inte har sett den. En sak undrar jag... i alla filmer jag sett med Robert Pattinson.. i varje film får han en karaktär som man totalkärar ner sig i! Brolle & Robert alltså... ;) hihihi! Nu blire frukost tycker jag! Hoppas eran dag blir bra! puss å hej.
Publicerat: 2010-09-17 @ 12:21:32


2 kommentarer
Postat av: Lill Erik

VISST ÄR DEN BRA!? :D Blev helt kär i den filmen ( och lite mer i robert pattinson, mums)! haha. <3

2010-09-17 - 12:30:43 |
Postat av: svar till Lill Erik:

Den va kanoners! Fem av fem toasters! :D Visst äre sjukt att man jämt blir kär i honom i de filmer han är med i? ;P galet! haha <3 puss

2010-09-18 - 11:59:12 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0