Superkväll med toppenbrudarna!

Hej!

Har haft en superkväll tillsammans me toppenbrudarna! Det var verkligen kul att träffa dom igen, som jag har saknat!! Vi ringde å spelade in ett meddelande på telefonsvararen på estet, ett meddelande till vår M A T S som fyller år den 12.e! Vi sjöng å gratta å vi hoppas innerligt på att han hör vårt meddelande på måndag morgon när han kommer till jobbet! Åh, jag saknar klassen, allt tjöt och våran Mats å Marie! Bästa lärarna verkligen, heelt underbara var/är dom!

Fixade iordning mitt rum idag också, skura, damma, skrubba, tvätta fönster, in me säng å kuddar å ljus å hela fadderullan. hihi. Nu börjar det se lite hemtrevligt ut! I like it! Nu får folket gärna komma på inflyttningspartay! ;) ♥

Nu ska jag mysa ner mig i sängen å jag vill även passa på att säga Grattis till Lill Erik som fyller 19 år idag! På tal om Lill Erik, hon drar inte till Italien, lucky me! ;) hö hö hö. Jag får ha henne kvar i landet! Underbart! Haooopp! Nu blire täcket å kudden som gäller. puss å godnatt!
Publicerat: 2010-09-11 @ 00:54:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0