Dessa underbara kantareller.

Hej!

Då har man precis varit ute å gått lite. Jag hittade lite kantareller på färden, det gillas! Är ni som jag - en som älskar att plocka svamp? Sån är jag iallafall och såfort jag hittar en blir jag heeeelt lyrisk å måste bara hitta en till å en till å en till! Det är som att leta guld! Haha! Snart måste jag åka till mina svampställen igen för att plocka mer - kommer alltid hem med flera påsar när jag kommer därifrån! Å vad är inte en smörgås med smörstekta kantareller på efter en eftermiddags svampletande?! Heeelt underbart!!

För övrigt så har jag hittat ett till jobb som jag ska söka. Spännande! Sen har jag lagat lite mat idag också, det blev tagliatelle men en pastasås som innehöll älgskav, svamp å rosépeppar! Riktigt mumsigt! ♥ Nu ska jag å min lilla hundkompis mysa framför tv.n. Ikväll är det "Halv åtta hos mig" och "Idol" som gäller! Ha en trevlig kväll!

Publicerat: 2010-09-21 @ 19:27:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0