Livet leker.

Jag blev kär! Märta var supergo! Hon hade en underbar personlighet och var så harmonisk å fin! Charmig som tusan och en valp precis i min smak! :) Imorgon äre hundcafé i Breviks bygdegård, Denise som ägaren till Märta så komiskt nog heter skulle ev. komma dit med Märta så att Richoo å jag kunde få träffa henne igen! Eller ah, för Richard blire första gången för han jobbade när jag var å hälsade på igår, så jag hoppas så innerligt på att han blir lika förälskad i lilla Märta som jag blev. hihi. ♥

Idag när jag var ute med min lilla hundkompis Moa så började dom hålla på med skjutning där vi gick, min lilla kompis är som ni kanske vet skotträdd. Så hon blev nervös å jättestressad, men jag bestämde mig för å gå på samma väg fram å tillbaka tills hon blev lugn å fin igen och för att hon skulle förstå att det inte var farligt. Det tog 40min men sen var vi äntligen påväg hemåt igen med en glad å nöjd hund!! :) Dock så vart hon jättetrött efter att hon fick tänka så mkt så hon somnade typ innanför dörren när vi kom in ;)

Nu sitter jag här m. Henric. Funderar på att ta mig en sväng till hembyn för å hälsa på familjen å lillebror som är hemma den här helgen! :) Ha en bra em.
Publicerat: 2011-04-16 @ 18:52:40


1 kommentarer
Postat av: Denise Magnusson

Vi kommer imån =) Jag ger er Märta över dagen :P Hon ska in till Lena på måndag så allt är klart för henne att åka på fredag =)

2011-04-16 - 22:19:01 | URL: http://tibridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0