mr M

Det har blivit en hel del pratande med mr M fram och tillbaka idag. Han har tänkt till lite extra och det glädjer mig. Nu till stora frågan; litar jag på vad han säger? Ja, till viss del. Han har efter många om och men kommit fram till att det är mig han vill vara med. Dock så känner jag att jag inte kan lita på honom till hundra. Så ska det ens bli något mellan oss igen så måste jag kunna känna att jag litar på honom, annars kommer det aldrig att funka. Så vill han ha mig nu så får han banne mig bevisa det nu och kämpa för det! För nu kommer han inte få mig så lätt i första taget.
Dagens störta fråga - har han varit ärlig under våra samtal idag?

Åover och ut.
Publicerat: 2011-12-13 @ 21:55:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0