Proffsigt, Mysigt, Lovely.


Nu har jag fått mitt paket från företaget Caliptus som jag ska jobba för å jag måste bara säga att jag totaaalälskar mina nya jobbkläder - jag ska ha på mig kockmössa, kockrock och förkläde! Känner mig riktigt proffsig! hihi!

Nu sitter jag här framför tv.n med mamma, pappa å hund, vi kikar på "Halv åtta hos mig", myyysigt! Vi har även varit på loppis tidigare idag - dock hittade jag inget som sa klick men det gjorde inget för jag har fått en massa roliga grejer av min lilla farmor bla. 2 jättefina vinglas, en fin ljusstake, en fin syltburk; som jag för övrigt använde igår när jag kokade min egna jordgubbssylt. Det blev riktigt fint med jordgubbssylt i den lilla söta glasburken, och sylten blev mer än godkänd av Richoo som fick den till sina pannkakor igår när han kom hem från jobbet. hihi!

Imorgon blire hämtning av varor jag beställt - 2 kg sugarpaste varav 1 kg med vaniljsmak å 1 kg med vit chokladsmak! :) Lovely! Sen blire tårtbak fredag - lördag! Sen ska även Richoo å jag hinna med in en sväng in till stan för å kika på en soffa å sen ska vi på 50-års kalas! Fullsmäck snygg häck! Ha en bra kväll!

Publicerat: 2011-02-09 @ 20:12:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0