Snow snow snow and some more snow.

Plogade vägar, ja tack! Men ikke, många vägar är urusla att köra på idag! När jag skulle hem till byn från Richoo så var klockan tolv och vägen hem var täckt med cirkus 20cm snö. Jag fick alltså köra typ i 50 på en 80 väg, annars gled bilen iväg åt alla håll i princip. äckligt. Mer plogning åt folket tack! Känns ju lite sådär nu när jag ska in till Skövde för å handla alla ingredienser till tårtan jag har på beställning. Jag hoppas att väg 49 är plogad å fin! En ännu mer märkligare fråga - all denna snö? Behövde den ens komma? Nä.

Nu ska jag kika vidare på ett hundprogram på tv för å sedan åka iväg. Ha en bra dag allihopa!

Publicerat: 2011-02-10 @ 14:55:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0