God jul & grått nytt hår!

Hej!

Det är kanske på tiden att säga God Jul & gott nytt år!
Här har inte uppdateringen varit på topp som ni märkt. Men vem prioriterar inte familj å vänner framför bloggen såhär års? Det gör iallafall jag! Jag har haft en bra jul & nyår tillsammans me familjen, småkusiner, Richard, vänner osv! Vi har ätit god mat, spelat spel, lekt, kikat på tv, varit ute i snön, ätit julgodis osv. Dock har jag inte haft någon julkänsla - hoppas den kommer nästa år!

En bra grej som har hänt är att jag klarade min uppskrivning till körkortet strax innan jul! Vilket känns sjutusan till bra! Nu ska jag bara se till å fixa uppkörningen också som börjar närma sig! Vi får se hur detta går!

Idag ska jag till veterinären med min lilla vän igen. Det är bara en massa elände... hennes ärr har läkt fint å hon har varit pigg å kry under tre veckors tid ungefär! Men häromdagen började hon snora å igår va hon väldigt snorig å så hade hon lite feber så idag blire en sväng till veterinären. Jag misstänker noskvalster, men vi får se.

Ha en bra dag allihopa, nu ska jag å min lilla godig stiga upp å göra oss iordning! puss♥
Publicerat: 2011-01-03 @ 12:07:04


2 kommentarer
Postat av: Ellinore

Åååh va härligt att du klarat uppskrivningen!! :D Lycka till med uppkörningen, det klarar du galant! :D <3

Kramar

2011-01-03 - 23:57:35 | URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Postat av: Svar till Ellinore:

Ja tack så mycket, känns riktigt bra! :D JA jag ska göra mitt bästa! :D KRam

2011-01-14 - 11:34:48 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0